Київстар запускає послугу Mobile ID

Грудень 22, 2018
Грудень 22, 2018

Mobile ID – це сервіс, який дозволяє за допомогою мобільного телефону провести ідентифікацію особи для доступу до електронних послуг та використовувати електронно-цифровий підпис в системах електронного документообігу. Для роботи сервісу необхідний звичайний мобільний телефон і спеціальна захищена SIM-карта, яка окрім звичного телеком-функціоналу має також функцію підвищеного захисту інформації. Київстар презентував демо-версію роботи послуги ще у 2015 році на прикладі «Кабінету мешканця» м. Львова, а також запустив послугу у дослідну експлуатацію у грудні 2017 року для групи контрактних абонентів компанії.

Першими містами, в яких з’являється можливість підключити Mobile ID – інструмент мобільної цифрової ідентифікації та електронного цифрового підпису – стали Київ, Дніпро, Івано-Франківськ, Одеса, Харків, Херсон, Вінниця, Хмельницький, Львів, Житомир та Черкаси. Загалом у цих містах відкрито 22 точки видачі SIM-карт Mobile ID та сертифікатів від АЦСК (акредитованого центру сертифікації ключів) органів юстиції. Їх  можуть отримувати фізичні особи-підприємці, контрактні абоненти та корпоративні клієнти Київстар з будь-якого населеного пункту України.

Проект реалізовано у партнерстві з АЦСК органів юстиції, який є кваліфікованим надавачем електронних довірчих послуг. Усі пункти видачі SIM-карт Mobile ID пройшли належну сертифікацію, так само, як і співробітники, відповідальні за підключення послуги користувачам.

Масштабне впровадження Mobile ID дозволить спростити надання послуг населенню державними та комерційними структурами, усунувши посередницьку ланку між джерелом надання послуг та замовником і скоротивши таким чином зайву бюрократію, черги та витрати.

Сервіс Mobile ID може використовуватись для:

  • отримання електронних державних сервісів (водійське посвідчення, реєстрація авто, реєстрація місця проживання, декларація про доходи, голосування та петиції, отримання соціальної допомоги);
  • галузі охорони здоров’я (видача ліків, доступ до історії хвороби, моніторинг показників);
  • галузі освіти (доступ до сайту навчального закладу та особистого кабінету, дистанційне навчання, отримання довідок, витягів);
  • фінансового та банківського сектору (платежі, відкриття/закриття рахунків, отримання довідок, страхування, кредитування);
  • корпоративного ринку (вхід до систем, документообіг, VPN, мобільність);
  • онлайн-купівель та аукціонів тощо.

Підключення до Mobile ID займає лише 15 хвилин. Для цього абоненту необхідно звернутися до магазину  Київстар, що має сертифіковану точку підключення*, із оригіналами паспорту та ідентифікаційного коду і безкоштовно здійснити заміну SIM-картки на нову із підтримкою
Mobile ID. При цьому абонент безкоштовно отримує цифровий сертифікат фізичної чи юридичної особи строком на 1 рік.  Вартість користування послугою Mobile ID вже включено у тарифні плани з щомісячною платою від 225 грн на місяць, для інших тарифних планів вона становитиме
50 грн/міс.

* актуальний перелік пунктів видачі SIM-карт Mobile ID за посиланням: www.kv.st/mobile-id.

Додаткова інформація: www.kyivstar.ua.