Київстар розвиває Big Data-ринок України

Січень 16, 2019
Січень 16, 2019
Наприкінці 2018-го року мобільний оператор Київстар випустив 30 нових дата-спеціалістів з власної Big Data School та провів для представників бізнесу день відкритих лекцій на тему застосування великих даних на практиці.
Лекційний день за участі провідних експертів-практиків зібрав під одним дахом топ-менеджерів банківських та фінансових установ, мережевих бізнесів, рітейл-сектору, IT, транспортних, будівельних тощо. Окрім представників Київстар, перед гостями виступили: Андрій Таганський – менеджер продуктів Yola, Сергій Марін – засновник Школи даних та Валентин Кропов – віце-президент, керівник Retail-вертикалі в SoftServe.
На прикладах реальних бізнес-кейсів лектори продемонстрували можливості для успішного розвитку підприємств за рахунок застосування інноваційних Big Data-рішень.
«Big Data – один з тих інноваційних інструментів, який на ринку України з’явився не так давно, але який все більше впливає на успішність та розвиток  підприємств, – каже  Євген Кражан, директор з розвитку бізнесу на корпоративному ринку Київстар. – Київстар має велику кількість даних і зусиллями професійної команди створює продукти на їх основі. За кілька років ми змогли накопичити цінний досвід, яким готові ділитися з іншими бізнесами – допомагати їм відкривати для себе нові перспективи в роботі з клієнтами».
Серед розглянутих кейсів були й ті, що увійшли до переліку Big Data-продуктів Київстар, найбільш затребуваних бізнес-клієнтами компанії у 2018 році: таргетовані розсилки, визначення портрету споживача, побудова карт найбільшого скупчення цільової аудиторії, скорингові та антифрод-моделі. Значну частку проектів було реалізовано випускниками Big Data School минулих років, які працевлаштувалися до Київстар після закінчення школи.